طراحی داخلی نما

طراحی کمد لباس اتاق لوکس و حمام لاکچری

با مشاوران ما تماس بگیرید تا بصورت رایگان شما را راهنمایی کنند:
برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن همراه ۰۹۱۲۱۱۱۹۹۵۴ و یا با تلفن ۰۲۱۲۲۸۴۰۴۰۷ تماس بگیرید. مشاوران ما بطور رایگان در اسرع وقت شما را راهنمایی می نمایند.

تیم طراحی داخلی ما بطور لوکس همکاری کرده اند تا این پیشنهاد پیشرفته را ایجاد کنند.

ما از کلیه فضای موجود با استفاده از خدمات طراحی رنگ، طراحی اختصاصی اتاق مجسم سازی کمد ما استفاده کردیم ، به شما این امکان را می دهد تا همه عناصر پروژه خود را در مراحل اولیه مشاهده کنید.

تیم طراحی ما این اتاق نور بی دردسر و بی نظیر را ایجاد کرده و اتاق رختکن احساس راحتی می کند که یکپارچه به بقیه مجتمع های اتاق خواب مستر جریان پیدا می کند.

مبلمان کمد لباس لاک الکل منحصر به فرد ، لاشه های کتانی باز و زیر شلوار داخلی دارای دسته های چرمی از طریق روشنایی هوشمند خلاقانه برجسته می شود تا از اتاق خیاطی ویژگی خیره کننده ای برخوردار شوید.

جدیدترین مدلهای کمد لباس در این پروژه رختکن مورد استفاده قرار گرفته است ، تا اطمینان حاصل شود که این اتاق در اوج “روندهای بی موقع فعلی” است و ضمن کار با هماهنگی با پالت رنگ مجموعه اصلی ، یک تمرکز بیانیه را به اتاق می بخشد.

در واقعیت، ما با مشتریان خود کار می کنیم تا نه تنها پروژه های شگفت انگیز حمام خود را طراحی کنیم بلکه کمد و زیبایی و رختکن را نیز طراحی کنیم ، موقعیت دقیق راه های درها ، دیوارها و پارتیشن ها را می توان در مراحل اولیه پروژه به شما نشان داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس طراحی رنگی منحصر به فرد ما ، با تیم مجرب ما در گروه مهندسین سپند تماس بگیرید.

درباره نویسنده

پشتیبان سایت

پاسخ دهید