سایت پلان ومحوطه سازی

طراحی سایت پلان و محوطه سازی در معماری چشم انداز به مرحله سازمانی فرآیند طراحی اشاره دارد. این شامل سازماندهی منطقه بندی، دسترسی، گردش، حفظ حریم خصوصی، امنیت، پناهگاه، زهکشی زمین، و سایر عوامل استفاده از زمین است.

این کار با تنظیم عناصر ترکیباتی از شکل زمین، کاشت، آب، ساختمان ها و کاشی ها در برنامه های سایت پلان ومحوطه سازی انجام می شود.

برنامه ریزی سایت پلان و طراحی محوطه ی یک پروژه از نظر ما یک توسعه جدید می باشد. در بخش توسعه جامعه، این مرحله از برنامه ریزی شهری مرحله ای است که برنامه ریزان شهر برنامه های تاکتیکی دقیق تحولات جدید را ایجاد می کنند. این برنامه ریزان شهر جزئیات دقیقی دارند و برای ایجاد سایت پلان و محوطه سازی شهر باید پیشنهاد خود را به جامعه ارائه دهند.

سایت پلان پارکینگ

از طریق تجزیه و تحلیل سایت پلان و طرح های دکوراسیون بیرونی و درونی نما و ابعاد دقیق توسط مهندسان توسعه، اعضای جامعه به تصویر دقیقی از آنچه که توسعه دهندگان می خواهند انجام دهند، راهنمایی می شوند.

برنامه ریزی سایت پلان و محوطه سازی به طور کلی با ارزیابی یک سایت پلان بالقوه برای توسعه از طریق تجزیه و تحلیل سایت آغاز می شود. اطلاعات مربوط به شیب، خاک، هیدرولوژی، پوشش گیاهی، مالکیت بسته، جهت گیری و … ارزیابی و نقشه برداری می شود. آرشیتکت یا معمار می تواند مکان های بهینه و طراحی یک ساختار را که در این فضا کار می کند، تعیین می کند. برای مناطق توسعه دهنده فقیر (مانند دامنه های سیلاب یا شیب دار) و برای توسعه بهتر است. در تجزیه و تحلیل سایت پلان، شما همچنین باید ساختار منطقه بندی در سراسر یک شهر را در نظر بگیرید.

سایت پلان و محوطه سازی

اینها مقرراتی هستند که در سایت پلان و محوطه سازی پروژ های بزرگ برای جدا کردن زمین از آنچه که می تواند به عنوان مسکونی و صنعتی استفاده شود، اتخاذ می گردد.

درباره نویسنده

پشتیبان سایت

پاسخ دهید