تفاوت آلاچیق روف گاردن با آلاچیق معمولی چیست؟


آلاچیق روف گاردن

ساخت آلاچیق در روف گارن با ساخت آلاچیق برروی زمین تفاوتهایی دارد که برخی از آنها عبارتند از:


۱-نیروی باد وارده بر آلاچیق در روف گاردن بیشتر است


۲-در اتصال استراکچر به آلاچیق محدودیت وجود دارد


ایزولاسیون روف گاردن


ایزولاسیون در روف گاردن یکی از مهمترین بخش ها است ، که در واقع مرزی است برای عبور و عدم عبور آب به فضایی که زیر روف گاردن قرار دارد . برای این بخش بسته به سایز روف گاردن می توان از روشها و مواد مختلفی استفاده نمود.

فقط کافی است با مشاوران ما با شماره تلفن همراه ۰۹۱۲۱۱۱۹۹۵۴ و یا با تلفن ۰۲۱۲۲۸۴۰۴۰۷ تماس بگیرید.

مشاوران ما بطور رایگان در اسرع وقت شما را راهنمایی می نمایند.


انتخاب گیاه برای روف گاردن


تمام هزینه ها و تلاشها برا ی ساخت روف گاردن برای رسیدن به فضای سبز و کاشت گیاهان است و همین نمایانگر اهمیت انتخاب گیاهان برای روف گارن می باشد.

گیاهانی که برای روف گاردن استفاده می شوند از میان همان گیاهانی که بر روی زمین کاشته می شوند انتخاب می گردند با این تفاوت که باید به چند خصوصیت آنها توجه داشت مثل میزان رشد ریشه ،میزان تحمل گرما و تابش مستقیم نور خورشید ،میزان مقاومت در برابر باد های شدید و… ( مجموعه خانه باغ با تکیه بر ۱۵ سال سابقه در تولید و عرضه گل و گیاه واجرای فضای سبز اطلاعات مفیدی درخصوص کاشت گیاهان در روف گاردن داراست.


کشور های پیشگام در ساخت روف گاردن


در سالهای اخیر بسیاری از کشور های جهان باتوجه به اثرات ثابت شده مثبتی که روف گاردن ها بر کیفیت محیط زیست شهری دارند برای گسترش روف گاردن در شهرها اقدامات قابل توجهی انجام داده اند .

شهر هایی چون توکیو تورنتو , برلین , لندن و سنگاپور در پروژه های مختلفی اقدام به تحقیق و کمک مالی به گسترش روف گاردن ها نموده اند.


تفاوت بام سبز و روف گاردن


در بسیاری موارد از کلمه بام سبز بجای روف گاردن یا بام باغ استفاده می شود در حالی که بام سبز به بامی گفته می شود که آن در تدابیری اندیشیده می شود تا بام برای حفظ محیط زیست امکانات بیشتری داشته باشد بطور مثال در بام های سبز از سلول های خورشیدی ،توربین های بادی، سیستم جمع آوری و استفاده مجدد از آب مازاد آبیاری یا بارشها و….. استفاده می شود.

درباره نویسنده

پشتیبان سایت

پاسخ دهید