با ۱۰ استخر بالای بام دنیا آشنا شوید

در این مقاله می خواهیم با ده تا از بهترین و بزرگترین استخر بام های جهان آشنا شویم. استخر بام همانند روف گارن یا بام سبز در دهه های جدید روند صعودی به خود گرفته است و روز به روز در حال افزایش می باشد.

۱- Marina Bay Sands ، سنگاپور

خیره کننده ترین استخر جهان با ۶۵۰ پا در هوا و ۵۵ طبقه با مشرف به سنگاپور ایستاده است. به اندازه کافی بزرگ که بتواند سه زمین فوتبال را در خود جای دهد ، ادعا می شود بزرگترین استخر پشت بام در جهان است و برای نگهداری آن به سه آسمان خراش احتیاج دارد. متأسفانه فقط میهمانان Marina Bay Sands می توانند از آن لذت ببرند.

بزرگترین استخر بام جهان

۲- هتل هنر ، بارسلونا

برج ۴۴ طبقه در ساحل بارسلونا ، هتل آرتز بارسلونا است که بیشتر از معماری برجسته خود برجسته است. همچنین یکی از استخرهای پشت بام دنیا ، در کنار مجسمه ای با طراحی فرانک گری ، طراحی شده است.

۳- هتل منحصر به فرد ، سائوپائولو

اولین باری که از هتل یونیک بازدید کردیم ، روز سال نو بود و گرچه در فصل تابستان در برزیل ، کسی در استخر وجود نداشت. اما این بیشتر به عنوان بخشی از دکوراسیون است تا اینکه در واقع شنا باشد. این نشانگر آسمان شهر است ، و شب است که آن را به عنوان خیره کننده ترین آن ، همانطور که با دقت روشن است ، خواهید دید. کسانی که می خواهند به داخل شیرجه بزنند ، از سیستم صدای زیر آب لذت می برند.

۴- هتل فازانو ، ریودوژانیرو

مطمئناً ، ریو برخی از معروف ترین سواحل جهان را در اختیار دارد ، اما جایگزینی برای کوپاکاباناو ال پانما، این استخر پشت بام است که توسط فیلیپ استارک در بالای هتل فاسانو طراحی شده است. به طور طبیعی ، آن را به یک مکان منحصر به فرد ، با جذب افراد مشهور مانند مدونا و پی دییدی ، که با مناظر یکی از زیبا ترین شهرها به عنوان پشت زمینه استراحت کرده است.

۵- هتل بین قاره ای ، هنگ کنگ

در نگاه اول ، اولین سخنان شما “wow!” خواهد بود و این فقط برای نمای ویکتوریا هاربر است. چون با دیدن استخر بی حرف خواهید ماند. این در واقع مجموعه ای از سه نفر در تراس است که دمای آن کنترل می شود – گرم ، گرم و سرد.

۶- SoHo House ، نیویورک

SoHo House پیشگام بزرگ اپل در ارائه خدمات استخر منحصر به فرد در پشت بام بود و همچنان یکی از آدرس های تفریحی در سطح شهر است. اگرچه در حال حاضر چندین هتل در نیویورک استخرهای پشت بام دارند ، اما می توان فهمید که چرا این یکی منحصر بفرداست.

۷- تامپسون هتل، تورنتو

فکر کنید هوا کانادا برای استخرهای پشت بام دعوت کننده نیست؟ وقتی این هتل را در هتل تامپسون تورنتو ببینید ، دوباره فکر خواهید کرد. این هتل در طبقه شانزدهم از سال ۲۰۱۰ پیدا شده است و یک استخر بی نظیر با مشرف به شهر است که در ماه های گرم سال تبدیل به یک کانون واقعی می شود.

۸- گراند هتل مرکزی ، بارسلونا

بارسلونا یکی از دو استخر پشت بام دنیا ندارد. یکی از هتل های Grand Central در ساحل نیست بلکه در محله مرکزی گوتیک قرار دارد. میهمانان در بنایی که ترکیبی از جذابیت های دنیای قدیم و طراحی مدرن است ، بالاتر از نقاط دیدنی شهر شنا می کنند.

۹- مولینو استاکی هیلتون ، ونیز

پایین رفتن از کانالها روی یک گوندولا تنها لذت آبی شما در ونیز نیست. همچنین می توانید در بالای استخر ، در استخر پشت بام خیره کننده مولینو استاکی هیلتون ، که دارای مناظر پانوراما نفس گیر و باشکوه در ۱۱۵ فوت بالاتر از سطح دریا است ، شنا کنید.

۱۰- هتل آتن لدرا

بنابراین اگر استخر و صندلی ها مانند هتل های معمولی یا اقامتی معمولی به نظر برسند ، چطور؟ از هتل آتن لدرا منظره کارت پستال ۳۶۰ درجه ای از آکروپولیس دارید و در شب های تابستان اغلب مهمانی های خاصی با پارتنون روشن بالا در آن برگزار می شود.


درباره نویسنده

پشتیبان سایت

پاسخ دهید