فاکتور باد هنگام طراحی رو ف گارن چقدر مهم است؟

برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن همراه ۰۹۱۲۱۱۱۹۹۵۴ و یا با تلفن ۰۲۱۲۲۸۴۰۴۰۷ تماس بگیرید.

با مشاوران ما تماس بگیرید تا بصورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

باد یک مشکل معمول در باغ های پشت بام یا روف گاردن می باشد بسیاری از گیاهان می توانند با آن کنار بیایند، اما اگر بخواهید از فضا در تمام طول سال لذت ببرید، ممکن است به یک پناهگاه نیاز داشته باشید.

به استثنای محافظت از ساختمان های اطراف، بادبادک های جامد ایده خوبی نیستند زیرا آنها مانع از دید می شوند، به علاوه استرس باد در تثبیت بسیار بالا است.

استفاده از شیشه به طور معمول به عنوان یک بافر و باد بافر در تراس سقف نمایش های بی وقفه جهت استفاده از این فضا را فراهم می کند.

سعی کنید شیشه را در میان باد غالب قرار ندهید، مگر اینکه چند سوراخ در آن وجود داشته باشد، در غیر این صورت آشفتگی به شدت از بالا و پایین به شما ضربه خواهد زد.

خود را در معرض خطر قرار ندهید و از لبه های بالا برای رفع غربالگری استفاده کنید – با یک سازنده متخصص و یا شرکت تماس بگیرید تا آن را برای شما حل کند.

از درختچه های مقاوم تر از باد، استفاده کنید. آنها را به عنوان یک صفحه نمایش زنده در نظر بگیرید. همیشه گیاهان دشوار مانند Olearia، Phormium، Pittosporum و Spotted laurel برای این کار مناسب هستند.

بامبو نیز ارزشش را دارد، به جز در تراسهای بسیار سرسبز، چرا که برگ های بزرگ آن در باد زیاد می شوند، به این معنی که ریشه ها تغییر می کنند و گیاهان در گلدان های جدید خود جا نمی شوند.

شما همچنین از نور خورشید محافظت می کنید.

مجددا مواد با بافت متخلخل بهترین انتخاب هستند زیرا شما نمی خواهید یک مانع جامد با خطر ریزش پارچه یا پرواز را از بین ببرید.

راه حل ارزان تر این است که یک چتر ساحلی بپوشید، اما مطمئن شوید که آن امن می باشد، در غیر این صورت ضربه های قوی ممکن است آن را از بین ببرند.

درباره نویسنده

پشتیبان سایت

پاسخ دهید